Data e postimit: 2012-10-14 09:18:12
Lexime: 10190
kosova dhe shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Autori: Xhulio
Shkolla: Faik Konica
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: xhulio07@hotmail.com


Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te cilen ndodhet Kosova me Serbine, ka bere shume here qe kryeministri i Kosoves te sfidoje Beogradin duke thene se nese nuk heq dore nga Mitrovica, do te bashkohet me Shqiperine, por edhe kjo nuk mund te ndodhe sepse po prape faktori nderkombetar nuk mund te lejoje qe Beogradi te realizoje ato qe thote sepse do te sillte qe ne Ballkan te niste lufte, gje qe eshte shume e kollajte te ndodhe pasi sic njihet "Ballkani eshte ende nje fuci baruti qe pret t'i ndizet fitili!"
Per momentin, nje zgjidhje e mire eshte qe Kosova te lidhet me Shqiperine duke forcuar tregtine me njera-tjetren, duke e bere procesin e kalimit ne kufi thjesht sa per tu dukur, duke ndertuar rruge qe te lidhin 2 shtetet ne nje kohe sa me te shkurter, etj.
Keto jane zgjidhjet me te mira dhe me te mundshme ne ditet e sotme, ndersa per te ardhmen, askush nuk e di se cfare rezervon... Mund te ndodhe qe e gjithe Europa te mos kete kufi!

Vepra te ngjashme
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh jetim
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. Pervecse te merr malli e rrin paksa i larguar nga shoket e shoqet, pa babain nuk je i ushqyer, i mbathur mire, por edhe pa nenen nuk je i edukuar. Por mund ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...




Komentet e fundit!

Emri: ska rendesi
Email: klea@yahoo.com
Komenti: ok shtyhet eseja esht namm

Emri: ska rendesi
Email: klea@yahoo.com
Komenti: ese idiote ....

Emri: zymbyl
Email: zymbylhajdari@hotmail.com
Komenti: bukur fare

Emri: kamela sinanaj
Email: enerild@live.com
Komenti: s'gjetet 1 me te veshtire

Emri: locka
Email: locka96@hotmail.iy
Komenti: sa i trash qe je o zot debil

Emri: asd
Email: aysxdc@yahoo.com
Komenti:

Emri: Klevist
Email: Klevist_tinaj@yahoo.com
Komenti: Nje dite do bashkohet shqiperia me trevat e saja dhe do behet nje shqiperi e vetme

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: beatifule pls/

Emri: donjeta nishi
Email: donjeta-nishi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: te dua
Email: tedua96@hotmail.it
Komenti: me ver8 shume dmth po nuk gjetet ndonje teme me te mire me shtjellu prsh.Pakicat Kombetare.... po nejse bukur edhe keshtu



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com